bobablog

Ez bizony a fergeteges team, a valódi FantasticFour blogja.

Utolsó kommentek

Megnyitottuk a nyarat

2008.06.22. 17:04 | ver7ex | Szólj hozzá!

Tegnap végre hivatalosan is elkezdtük a nyáriszünetet amit egy lightos kis kerty grill partyval indítottunk.Hát hogy lightosnak mi lightos ez szubjektív:D...Mindenesetre jó kis partyt csaptunk 16 liter sör,4 üveg bor,1 liter áfonyapálinka,1 üveg martini és 5 kiló pácolt hús mellett...Csak hogy kedves barátom balfaszságán ne csak én meg Laka röhöghessünk hanem ti is.Pigo ismét fakított és megmutatta hogy ő aztán feltud bontani egy üveg sört nyitó nélkül...Nála ez az üveg nyakának letörését jelenti amibe sikeresen bele is tenyerelt a hülyéje(igaz nekem is sikerült ezt a jelenetet lecopyzni rá 5 percre,de én legalább nem voltam olyan balfasz hogy beletenyereljek a letört üveg nyakába:D).Csak hogy tartsa a napi balfaszságmérő szintet sikeresen lefagyasztotta a nyomorékja az ujját azóta is itt rinyál nekem hogy fáj.(Fáj is bazdmeg)Erre csak egy szó van LÚZER!(Vagy csak szirmai)Nemtudom ki hogy volt a tegnapi meccsel de én személy szerint a hollandoknak szurkoltam mint mindenki mellettem és kicsit kiborultunk mikor a ruszkik vágtak egyet a hosszabbításban...Felháborodásomnak egy pohár borral a pólómon is hangot adtam.Laka barátunk szolidra vette a témázást egy doboz cigi meg egy nagy szivar kíséretében.Így röviden tömören ütős partyra sikerült ez a nyitó buli.Fosok a folytatástól...

Címkék: buli party nyárnyitó

A bejegyzés trackback címe:

https://boba.blog.hu/api/trackback/id/tr26533796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása